CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 4, 2009

Testimoni pengguna MAB

Testimoni 1:Merawat keputihan
akum... saya suka kat makjun kak zah nie.. baru sebulan ambik....pasal keputihan kompom ilang.. baru seminggu ambik keputihan n bau2 ilang... dah abis botol ke 2 nie memang akan order lagik.. tq kak zah ye ye - wanita melayu page 1

Testimoni 2;kawal selera makan,bertenga,merawat keputihan
"Maajun ni memang beesssttt! Selain dr kita gunakan utk family planing, masalah org pompuan pun bleh settle gak. Sya bru guna 1 bulan tp dah nmpk kesannya. Nafsu nk makan tu mmg bleh control, mungkin bru mkn so x rasa kurang weight tp banding masa nk amik mercilon, nordett , asyik nk mkn je. Sedar2 bdn kembang. Lps 2 minggu lbh mkn terkezut gak apasal period dtg lg, tp pas dgr penjelasan kak zah, maybe hormon x stabil. Tp yg membuat kan saya teruskan mkn maajun ni coz....hubby puas hati.... Baby saya nk masuk 6 bulan, biasanya baby umur gini, mlm2 mmg kena berjaga, tp pas mkn maajun ni rasa x la penat @mengantuk sgt esoknya. Yg paling suka, masalah keputihan langsung xde, memang bersih! So memang berbaloi, murah pun murah!"

Testimoni 3; kemesraan suami isteri
r-weenz wrote: fatinna wrote: saya pun teruga gak...tapi teruja nak bagi testimoni ....saya dah makan maajun kak zah ni 2 bulan....alhamdulillah takde masalah...cuma mula2 mkn dulu period kelam kabut sikit....tapi saya teruskan gak...cara makannya pun tak susah...sama mcm kita makan pil juga...lagi satu saya selalu tidur lewat malam sbb buat kerja rumah lepas anak2 tidor....dulu sblm amik maajun mmg nak bangun pagi tu malas jer lebih2 lagi time tengah cuti sembahyang suboh suka sgt saya lajakkan bangun sampai pukul 7 pagi...pastu anak nak gi sekolah saya kalut sendiri ...tapi skrg takde masalah lagi...bangun segar jer... masalah keputih dah takde....pasal hubungan dgn suami pulak (ni mesti ramai yg nak tau)...kahkahkah ...bila dah gelak besar tu paham2 jerlah...memang mendapat pujian dari asben...jadi mana2 cik abang yang baca topik ni dan yg mana isteri2 makan perancang keluarga baik cepat berubah ke maajun kak zah...tapi kenalah sabar yer...takkan makan baru seminggu dah nakkan kesan yg ketat dan ........ ***kak zah nanti pm no acc yer...pastu pas barang dekat Ina "saya setuju!!!! lelagi bab hbgn suami-isteri tu...... kakkakakak.... jom ler pakat ramai2 mencuba makjun kak zah yg power nih... saya pun memula period berterabur gak... tp so far la ni alhamdulillah... semua berjalan lancar.... apa lagi, jomlah....... cuba jgn tak cuba..... nak memesrakan lagi rumahtangga... moga bahagia ke hujung nyawa


Testimoni 4 :kawal selera makan,bertenga,merawat keputihan
"Maajun ni memang beesssttt! Selain dr kita gunakan utk family planing, masalah org pompuan pun bleh settle gak. Sya bru guna 1 bulan tp dah nmpk kesannya. Nafsu nk makan tu mmg bleh control, mungkin bru mkn so x rasa kurang weight tp banding masa nk amik mercilon, nordett , asyik nk mkn je. Sedar2 bdn kembang. Lps 2 minggu lbh mkn terkezut gak apasal period dtg lg, tp pas dgr penjelasan kak zah, maybe hormon x stabil. Tp yg membuat kan saya teruskan mkn maajun ni coz....hubby puas hati.... Baby saya nk masuk 6 bulan, biasanya baby umur gini, mlm2 mmg kena berjaga, tp pas mkn maajun ni rasa x la penat @mengantuk sgt esoknya. Yg paling suka, masalah keputihan langsung xde, memang bersih! So memang berbaloi, murah pun murah

Testimoni 5:Membuang Darah Kotor Dlm Peranakan/Kepuasan Hubungan Kelamin
akak..nk bgtau ari tue kan saya period smpi 2 minggu mkn jamu nie... mmg byk gak arr darah berketul2 kuar..risau gak saya.. tp saya maintain gak mkn jamu nie.. alhamdulillah...lama2 o.k...rasa darah berketul2 tue darah lama..mmg kalo tgk tue..rasa gerun la..sbb x pernah kena mcm tue....tp disebabkan akak pernah ckp teruskan dulu..maybe hormon setiap org berbeza..alhamdulillah..lps 2 minggu tue baru o.k..sbb mmg timing saya period..tp risau 2 minggu..sbb minggu yg pertama..darah kotor itam berketul2 keluar..pastu minggu yg kedua baru la normal cara kita period..tp untung sgt2 dpt jamu nie..cik abg x terkata...hehehhehehe :lol: :lol:power!!!!

Testimoni 6 :Menyelesaikan masalah period tak datang (Setahun empat bulan sudah tidak period, ambil MAB period datang semula)
Aurora dah selesai makan MAB botol yang pertama. Hari terakhir makan ( ahad ), aurora dah period. Pecah puasa memula. Seronok sangat tengok period kuar cantik je.. alhamdulilah, takder la hitam atau berketul2. Hitam sesikit je.. Biasa. Darah pun cantik je rora tengok. Masuk hari ke2 puasa, dah takder. Kering. Tengahari kuar sikit je. Hari ke3 puasa, pun kering gak. Rasa nyesal lak tak puasa. Tapi dekat2 time nak buka, period datang balik. Banyak. Hari ke4 puasa, heavy flow. Hari ke5 puasa pun heavy flow. Sampai rora ingatkan rora tumpah darah. Cam darah hidup je rora tengok. Kat pad ada tanda darah kotor. Bila cuci pun ada sikit keluar berketul. Sikit sangat. Tapi kira standard darah period la sebab ada lendir juga. Hari ke6 puasa, hari ni rora masih period. Banyak. Darah kluar pun memang rora puas hati. Sejak 1thn 4bln yang lepas, inilah kali pertama rora mula datang period cam zaman anak dara dulu.. Terima kasih, kak Zal. Alhamdulilah. Mudah-mudahan jamu sebegini dapat membantu lebih ramai wanita lain yang menghadapi masalah seperti rora. Harap kak Zal dapat wariskan penghasilan jamu di pada generasi akan datang.Aurora - page 13

0 comments: